Brev:
Rugbrødsbjælker
14. december 2010
Alder:
7 mdr.
Rugbrødsbjælker
Hej Helen.
Jeg har lavet dine rugbrødsbjælker, de er super gode.
Mit spørgsmål lyder kort og godt: Hvordan opbevarer man dem bedst, og hvor længe kan de holde sig?
Hilsen